دیجیتال مارکتینگ |
[ دوشنبه 2 تير 1399 ] [ 13:54 ] [ غزاله ]
نحوه نگارش طرح توجیهی
آیا شما نحوه نوشتن طرح توجیهی را میدانید؟ یک طرح توجیهی طرحی کلی از مهمترین مسائل مربوط به یک ایده کسب و کار است و هدف آن شناسایی عواملی است که مانع موفقیت شما در بازار کار میشود. به عبارت دیگر، طرح توجیهی تعیین میکند آیا یک ایده کسب و کار ایدهای معقول است یا نه. طرح توجیهی تمامی اطلاعات ضروری برای طرح کسب و کار را در اختیار مخاطب قرار میدهد. طرح توجیهی تمامی اطلاعات ضروری برای طرح کسب و کار را در اختیار مخاطب قرار میدهد. هدف از اجرای هر طرح توجیهی کسب سود و منفعت است؛ از اینرو به منظور دستیابی به معیار و شاخص مناسب جهت تعیین سوددهی و یا عدم سوددهی طرحها، مجموعهای از شاخصهای مالی و اقتصادی در طی سالهای قبل توسط کارشناسان و اقتصاددانان بزرگ تعریف و استفاده شده است. هدف از آنالیز مالی طرح امکانسنجی در گزارشات توجیهی نیز کسب شاخصهای مالی و اقتصادی به منظور تصمیمگیری صحیح میباشد. در تجزیه و تحلیل مالی، استفاده از هزینههای سرمایهگذاری، هزینههای تولید، درآمد سالیانه پیشبینی شده برای طرح و سایر مبانی و مفروضات مورد نیاز برای انجام محاسبات، صورت حساب سود (زیان)، صورت گردش وجوه نقد، ترازنامه پیشبینی شده، تهیه و تنظیم میشود. در نوشتن طرح توجیهی، معمولاً نظر افراد تصمیم گیرنده را به سمت مسیری خاص سوق میدهند. بسیاری از اوقات تنها یک مسیر فعالیت وجود دارد، ولی باید تغییراتی در این وضعیت صورت گیرد. لذا باید در روند آماده سازی طرح توجهی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. کامفار و نگارش طرح توجیهیکامفار نرمافزاریست که برای مطالعات اقتصاد مهندسی مانند امکانسنجی و طرحهای توجیه فنی و اقتصادی، شبیهسازی و تحلیل فرآیندهای مالی بکار میرود. این نرمافزار توسط سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد تدوین شده است. طرح تجاری و پیش بینی درآمد و برآورد هزینه پروژههای صنعتی، معدنی، کشاورزی، زیربنایی، دریانوردی و غیره با استفاده از نرم افزار کامفار انجام میپذیرد. نرم افزار تخصصی کامفار یک برنامه کامپیوتری است که سازماندهی و محاسبه گزارشات مالی و اقتصادی را آسانتر میسازد. این نرم افزار بر اساس مطالعات امکان سنجی و یا به عبارتی توجیهپذیری و یا قابل اجراء بودن و یا نبودن طرح و مطالعات فرصتیابی برای هر طرح صنعتی و معدنی طراحی گردیده است. نتایج این نرم افزار بیانگر جذابیت اقتصادی طرح بر اساس محدود و یا نامحدود بودن بودجه اقتصادی سازمان مجری میباشد. ورودیهایی نرم افزار کامفار در نگارش طرح توجیهی
خروجیهای نرم افزار کامفار
[ پنجشنبه 8 خرداد 1399 ] [ 9:49 ] [ غزاله ]
ویژگی های قدرتمندترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مهارت های حل مشکل یکی از خصوصیاتی که شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ از آن بهره میبرند روبرو شدن با بحرانهاست. این شرکتها از قدرت حل مشکل سریع و با کمترین ضرر برخوردارند. در بیشتر موارد در زمان اجرای کمپینهای تبلیغاتی سکتههایی در روند کار صورت میگیرد. این شرکتهای برتر برای تمامی این مسائل برنامهریزی دارند و با تکیه بر تجربه و مهارت حل مشکل تیمی، تمامی مشکلات را به راحتی پشت سر میگذارند. ظرفیت تفکر تیمی این شرکتهای برتر حوزه دیجیتال مارکتینگ به قدری قوی و مستحکم است که تمامی مشکلات احتمالی را در خلال انجام پروژه از قبل پیش بینی میکنند و به این طریق کمترین ضرر متوجه محصول می شود. تشخیص و مقابله سریع با مشکلات خیلی مهم است، کاری که این شرکتها به خوبی به آن واقفند. هدف قرار دادن مخاطبانی از تمامی سطوح جامعه شرکتهایی وجود دارند که در روند انجام تبلیغات تنها بر مشارکت نسلی خاص از جامعه تمرکز میکنند. این کار به شدت اشتباه است. شرکتهای قدرتمند در حوزه دیجیتال مارکتینگ به هیچ وجه خود را محدود به رده سنی یا سطحی خاص از جامعه نکرده و کل یک جامعه را به عنوان مشتری نهایی هدف قرار می دهد. این کار باعث می شود تا رشد کسب و کار شرکت و مشتریان با گسترشی وسیع روبرو شود. رشد کسب و کار و افزایش درآمد در کنار هم رخ میدهند. بنابراین، همیشه باید شرکتهایی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ مد نظر قرار دهید که دسترسی عمومی وسیعی را در اختیار دارند. اگر یک شرکت از شبکه جهانی قدرتمندی برخوردار باشد، در این صورت موفقیت برند شما تقریباً تضمین شده خواهد بود. این گونه شرکتها بدون شک باعث می شوند تا شما با گستره ای وسیع از کاربران و مشتریان ارتباط برقرار کنید. این گونه شرکتها به خوبی مخاطب و رفتارها و علائقشان را میشناسند و با توپی پر از ترفندهای جذب مخاطب پا به کارزار جنگ تبلیغاتی میگذارند. سازگاری با محیط دیجیتال شرکتهای برتر در حوزه دیجیتال مارکتینگ توانایی سازگاری با هر نوع به روزرسانی را در دنیای فناوری در اختیار دارند. یک بازاریابی موفق در حوزه دیجیتال باید به گونهای باشد که همه چیز را به گوگل و الگوریتم جستجوی آن محول نسازد. این گونه شرکتها با تمامی فناوریهای موجود در بازار به بهترین شکل سازگاری می یابند. در واقع یک مزیت این شرکتها همین بهره بردن از تمامی قابلیتهای فناوری در بازار است. تامین نیازهای مشتری، اجرای کمپینها، ارائه گزارش و تحلیل آماری همگی با تکیه بر انبوهی از فناوریهای دیجیتالی مختلف صورت میگیرند. شرکتهای قدرتمند دیجیتال مارکتینگ کارایی بالایی در سازگاری و استفاده از فناوریهای دیجیتالی مختلف دارند. شفافیت در همه چیز زمانی که حرف از کسب و کار و تجارت به میان میآید، در نهایت همه چیز به پول ختم میشود. یک ویژگی مهم شرکت های برتر دیجیتال مارکتینگ شفاف سازی تمامی تراکنشها و تبادلات مالی و پولی است. این شرکتها در تمامی مراحل انجام پروژه هیچ مشکلی با ارائه گزارشات مالی ندارند و تمامی جزئیات را به دقت در اختیار مشتریان قرار می دهند. همین مسئله وجه تمایز این شرکت ها از رقبایشان است. با وجود اینکه این شرکتها از لحاظ هزینههای جاری پول بیشتری میگیرند ولی از سوی دیگر در مورد تمامی قراردادها و جزئیات کار شفافیت لازم را دارند. این هزینه ارزشش را دارد چون بهترین کار همراه با بهترین نتایج نصیب شما خواهد شد. تأکید بر محتوا و داستان گویی با توجه به اینکه محتوا یک اصل مبنایی در بازاریابی موثر و موفق به شمار می رود، شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ تخصص لازم را در این حوزه در اختیار دارند. علاوه بر آگاهی از نحوه خلق محتوای جذاب، این شرکتها توانایی داستان گویی به روشی بسیار جذاب را برای مشتریان در اختیار دارند. تمرکز بر رشد کسب و کار و درآمد بعضی از شرکتهای بازاریابی تنها بر مشارکت کاربر و طراحی زیبا و دلنشین تمرکز دارند. این امر باعث میشود تا اصلاً توجهی به نحوه رشد درآمد و کسب و کار صورت نگیرد. شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ این قضیه را مد نظر قرار داده و هدف نهایی خود را در کنار جذب مخاطب، بالا بردن رشد درآمد شرکت در نظر میگیرند. به این طریق این شرکتها فرای بازاریابی حرکت کرده و اهداف درآمدزایی بلند مدت شرکت را در اولویت تمامی مسائل قرار میدهند. [ پنجشنبه 8 خرداد 1399 ] [ 9:37 ] [ غزاله ]
ویژگی های قدرتمندترین شرکت دیجیتال مارکتینگ امروزه، ما با انبوهی از گزینهها در هر حوزه ای روبرو هستیم. از لباس گرفته تا مانیتور کامپیوتر. ولی وقتی زمان به انتخاب قدرتمندترین شرکت دیجیتال مارکتینگ میرسد، کار سخت میشود چون گزینههای فراوانی پیش روی ما قرار دارند. بنابراین چگونه میتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد؟ در زمان تصمیم برای سرمایه گذاری در کسب و کار، استخدام برترین شرکت دیجیتال مارکتینگ کاری بسیار عاقلانه است، ولی اگر اوضاع به خوبی پیش نرود، نتایج میتوانند به ضررهای بلند مدتی منتهی شوند. بنابراین، باید دقت فراوانی به این موضوع شود. در ادامه بعضی از خصوصیات رایج در میان قدرتمندترین شرکتهای دیجیتال مارکتینگ ارائه شده است. مهارتهای ارتباطی وسیع موفقیت هر شرکتی به نحوه برقراری ارتباطات داخلی و خارجیاش بستگی دارد. این امر همچنین به نحوه نمایش برند به مخاطب در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بستگی دارد. ارتباطات بخشی جداییناپذیر از بازاریابی است. اگر این توانایی را در اختیار ندارید باید حتماً آن را در روند بازاریابی شرکت خود وارد سازید. شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ در سطح جهان از اهمیت ارتباط موثر با مشتریان اطلاع دارند. این مورد یک ویژگی ضروری به شمار می رود چون به شما امکان می دهد تا یک رابطه عمیق و بلند مدت با مشتریان برقرار سازید. خلاقیت خلاقیت نام دیگر دیجیتال مارکتینگ است. کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه باعث میشوند تا برند از دیگر رقبایش متمایز شود. شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ به خوبی میدانند که ایده ناب و جدید بیشتر از هر چیزی باعث جذب مشتریان جدید می شود. شناسایی آخرین گرایشات بازار و پیوند برند به آن گرایش چیزی است که شرکت های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ به آن خلاقیت می گویند. تیمی قدرتمند از متخصصان شرکتهای برتر حوزه دیجیتال مارکتینگ در سطح دنیا از کارکنانی رقابت پذیر بهره می برند که تقریباً در تمامی حوزه های دیجیتال مارکتینگ تخصص دارند. این افراد از تمامی مسئولیتهای همکاران خود آگاه بوده و به صورت هماهنگ با یکدیگر فعالیت دارند. تامین نیازهای مشتری چیزی است که این افراد متخصص برای آن نهایت تلاش خود را انجام می دهند. این متخصصان محتوایی شگفت انگیز را در اختیار مشتریان قرار می دهند. یک شرکت برتر در حوزه دیجیتال مارکتینگ از کارکنانی متخصص در امر طراحی، نگارش محتوا، داده و تحلیل، فروش و باقی حوزه ها بهره می برد. کمال گرایی در اجرا حتی اگر ایدهها پدیدار شوند، اجرای درست آنها اهمیت زیادی دارد. در بسیاری از زمانها این مسئله مشاهده شده که موضوع یک کمپین تبلیغاتی بسیار خوب است ولی اجرای آن با مشکل روبرو میشود. حتی اگر مخاطبان به درستی هدف قرار داده نشوند، این امر به اجرای ناقص کمپین تبلیغاتی منتهی میشود. شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ تخصصی عجیب در اجرای بی نقص کمپینها دارند. به منظور تحلیل بخش اجرایی این گونه شرکتها، انجام مطالعات موردی بهترین منبع برای پی بردن به توانایی آنهاست. حضور آنلاین قدرتمند شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ حضوری قدرتمند و فعال در دنیای دیجیتال دارند. اگر به دنبال استخدام یک شرکت مناسب هستید، بهترین راه بررسی وب سایت و پروفایل آنها در رسانههای اجتماعی است. اگر شرکت قادر باشد تا تأثیر دیجیتالی قدرتمندی از برند خود ارائه دهد، در این صورت هیچ شکی نداشته باشید که از برند شما هم به همان صورت پشتیبانی خواهند کرد. امروزه کاربران به تماشای تصاویر و ویدئوهای واقعی علاقه زیادی دارند. شرکتهای برتر حوزه دیجیتال مارکتینگ رگ خواب مشتریان را به خوبی در دست دارند و تلاشهای تبلیغاتی خود را در نقاطی پیاده میسازند که بیشترین تأثیرگذاری را دارد. شبکههای اجتماعی همان جایی است که این شرکتها با قدرت فراوان در آن جولان میدهند و به این طریق تمامی رقبایشان را پشت سر میگذارند. این دسته از شرکتها تیمی متخصص و با تجربه در حوزه ارزیابی و تحلیل گرایشات در شبکههای اجتماعی در اختیار دارند و به این طریق تمامی فعالیتها و کمپینهای موجود را رصد میکنند. پایه گذاری کمپینهای تبلیغاتی با تکیه بر رسانههای اجتماعی یکی از برترین تخصصهای این شرکتهای برتر است. دقت در فراهم سازی داده ها دادهها، تحلیلها، محاسبات و تفسیرها جزو بخشهای حیاتی هر کمپین بازاریابی به شمار میروند چون این ابزارها بر ارزش برند تمرکز کرده و فرآیند تصمیم گیری را سریعتر میسازند. بنابراین، شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ همیشه موفقیت مشتریانشان را ردیابی میکنند تا اینکه بتوانند در آینده از بازار رقابت عقب نمانند. از سوی دیگر، بررسی کارایی هر کمپین تبلیغاتی آنلاین و ارسال گزارشات به شکلی منظم به مشتریان، نشانهای از شرکتهای برتر دیجیتال مارکتینگ به شمار میرود. این گونه شرکتها از تحلیلها برای اندازه گیری بازده تمامی فعالیت ها بهره برده و از فرآیندی مستمر برای پیشبرد روند فروش محصول استفاده میکنند. [ چهارشنبه 27 فروردين 1399 ] [ 13:41 ] [ غزاله ]
انتخاب بهترین و با کیفیتترین موسسه برای مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکترا همیشه یک فرآیند دشوار و طاقت فرسا محسوب میشود. در این فرآیند خطراتی وجود دارد که باید حواستان به آنها باشد. انجام پایان نامه همیشه یک چالش بزرگ برای دانشجویانی به شمار میرود که به دنبال کسب مدرک خود بوده و بنا به دلایلی آشنایی کافی با فرآیند انجام پایان نامه ندارند. اما این مسئله امروزه برای این افراد یک رویای محال نیست و لذا با تأسیس موسسات ساختارمند در حوزه مشاوره انجام پایان نامه، این مشکل حل شده است. با این حال، انتخاب موسسه باید مطابق با یک سری خصوصیات و ویژگیهای تعیین کننده در حوزه آکادمیک باشد تا اینکه بهترین نتیجه حاصل شود. در ادامه خصوصیات مهم و متمایز کننده موسسات برتر و پیشرو در حوزه مشاوره انجام پایان نامه ارائه شده است. تیم کاری با تجربه و متخصص در مشاوره انجام پایان نامه تیم فعال در یک موسسه مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا باید اشراف کامل به موضوعات ارائه شده داشته باشند. برای این منظور، اعضای تیم باید دارای مدارک دانشگاهی عالی باشند تا اینکه بتوانند به خوبی از عهده بخشهای مختلف مشاوره انجام پایان نامه برآیند. تجربه این افراد باید به حدی باشد که تمامی نیازهای دانشجو را تأمین کنند و بهترین پایان نامه ممکن را با کمک دانشجو به نگارش درآورند. تیم مشاوره انجام پایان نامه باید توانایی عرضه پایاننامهای دقیق و کاملاً جامع را داشته باشد. هر موسسه مشاوره انجام پایان نامه باید به دانشجو اجازه دهد تا به صورت مستقیم با مشاور پایان نامه در تماس باشد تا در جریان جزئی ترین مسائل قرار بگیرد. اعتبار در بازار مشاوره انجام پایان نامه اعتبار موسسه مشاوره انجام پایان نامه در بازار این حوزه باید بسیار زیاد باشد. رسیدن به این اعتبار از طریق تکیه بر ارائه مشاورههای نظام یافته و دقیق و همچنین تهیه پایان نامههای ساختارمند امکان پذیر است. از طرف دیگر ارائه تخفیفهای هدفمند به دانشجویان میتواند اعتبار موسسه را افزایش دهد. شما باید از موسساتی که اعتبار خدشه دار شده ای در بازار حوزه مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکترا دارند دوری کنید چون حاصل کار نهایی بسیار اسفناک خواهد بود. ارائه محتوایی بدون سرقت ادبی موسسات با تجربه و با صلاحیت در این حوزه پایان نامههایی بی عیب و نقص و عاری از سرقت ادبی را توسط دانشجویان پیش میبرند. نتیجه کار با موسسات بدون تجربه یا کم تجربه بدون شک پایان نامه هایی مشکل دار و پر از سرقتهای ادبی خواهد بود. دلیل بروز این مشکل این است که این گونه موسسات از تیمی غیر متخصص و فاقد تجربه لازم بهره میبرند. تیم فعال در یک موسسه مشاوره پایاننامه باید به دقت بر عدم استفاده از محتوایی حاوی سرقت ادبی تمرکز داشته باشد. بنابراین ارائه محتوای نوین و جدید موجب میشود تا پایاننامه نهایی عاری از سرقت ادبی باشد و دانشجویان بعدی بتوانند از آن به عنوان مرجعی قدرتمند برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا خود بهره ببرند. این امر در واقع نشاندهنده خلاقیت و نوآوری تیم کاری موسسه است. هماهنگ سازی دقیق زمان انجام پایان نامه موسسههای فعال در حوزه مشاوره انجام پایان نامه باید از ابتدا تا انتهای نگارش پروژه با دانشجو در ارتباط تنگاتنگ باشند. این هماهنگی به دانشجو کمک میکند تا در جریان جزئیترین مسائل انجام پایان نامه قرار گیرد و به راحتی نیازهای خود را با تیم متخصص موسسه در میان بگذارد. برای رسیدن به این هدف، دانشجو باید با یک تیم مشاوره قوی همکاری داشته باشد؛ در غیر اینصورت، مشکلات عدیده ای در سر راه انجام پایان نامه پدیدار خواهد شد. دانشجوها باید مواظب باشند تا با موسساتی قرارداد نبندند که برنامههای زمان بندی شده برای مشاوره انجام پایان نامه در اختیار ندارند. بنابراین هماهنگی زمانی در روند انجام پایان نامه ارشد و دکترا یک ویژگی و خصوصیت مهم و تأثیرگذار برای یک موسسه باتجربه محسوب می شود. ارائه اطلاعات اضافی برای دانشجویان اطلاعات اضافی مرتبط با پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری باید در اختیار دانشجویان قرار گیرد. این دانش دربرگیرنده نحوه جمع آوری اطلاعات پایان نامه، منابع به کار رفته، دادههای آماری و دیگر بخشهای جانبی مرتبط با نگارش تمامی فصول پایاننامه است. در واقع این اطلاعات توجیهی برای نحوه آماده ساختن پایان نامه است. معمولاً این اطلاعات باید به صورت زمان بندی شده و مطابق با هر فصل از پایان نامه در اختیار دانشجویان قرار بگیرد. کارکنان مسئول هر بخش از موسسه وظیفه دارد تا بر روند ارائه این اطلاعات نظارت کامل داشته باشد. علاوه براین، یک موسسه قدرتمند در حوزه مشاوره موظف است تا تمامی اطلاعات جانبی را به صورت یکجا و در یک فایل بخش بندی شده در انتهای روند انجام پایان نامه ارشد و دکترا در اختیار دانشجو قرار دهد. جمع آوری دقیق ترین جزئیات در مورد پایان نامه یک موسسه متخصص و با تجربه در حوزه مشاوره انجام پایان نامه به هیچ وجه کارهایش با استناد به مسائل کلی مطرح شده توسط مشتریان پیش نمیبرد؛ بلکه به دنبال دقیق ترین جزئیات است. برای این موسسات، تنها در اختیار داشتن عنوان کافی نبوده و سوالات متعددی را در ارتباط با پایان نامه و موضوع آن را از مشتریان خود میپرسند. تیم های تخصصی این موسسات به جزئی ترین عناصر دقت داشته و اطلاعاتی را در مورد نیازهای حقیقی افراد از نوشتن پایان نامه به دست میآورند. این کار باعث میشود تا فرد مراجعه کننده دیگر هیچ نگرانی ای در مورد روند مشاوره انجام پایان نامه نداشته باشد. حتی بعضی از موسسات برتر به شکل دوره ای و زمان بندی شده با دانشجو جلسات حضوری یا تلفنی برگزار میکنند تا اینکه به بهترین شکل روند کار را به جلو پیش ببرند. |
|
[ طراحی : پیچک ] [ Weblog Themes By : pichak ] |