دیجیتال مارکتینگ



این کارآفرین هندی، به کمپانی های کوچک و متوسط کمک می کند تا بهتر از تکنولوژی استفاده کنند.


پیشرفت تکنولوژی، روند تجارت ها را در دنیا تغییر داده است. با بوجود آمدن تکنولوژی هایی مانند تکنولوژی هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، محاسبه ابری (Cloud Computin) و دیگر تکنولوژی ها، انجام تجارت های مختلف به شکل موثرتری صورت می پذیرد. علاوه بر همه این ها، گسترش تکنولوژی و اینترنت منجر شده است که یک تغییر اساسی در شیوه تعامل با مشتریان برای تجارت ها و کمپانی ها ایجاد شود.پ


چگونه تکنولوژی به کمک تجارت می آید؟!

کشور هند، در نظر دارد تا برر روی تجارت هایی با اندازه کوچک و متوسط (SMB) (Small and Medium Businesses) سرمایه گذاری کند تا با استفاده از این کمپانی ها، به هدفش که تبدیل شدن به یک اقتصاد 5 تریلیونی در پنج سال آینده است برسد. بنابراین برای این کشور خیلی مهم است که تجارت های با اندازه کوچک و متوسط با تکنولوژی آشنایی زیادی پیدا کنند. 

متخصصان می گویند که تجارت های با اندازه کوچک و متوسط باید تکنولوژی و داده هایی را شامل مروری بر وضعیت مشتریان را به منظور ارتقای کیفیت کارشان در اختیار داشته باشند. بر طبق گفته متخصصان، در صورتی که این تجارت ها از نظر دیجیتالی امکانات مناسبی داشته باشند، این رشد بدون حد و مرز خواهد بود چون در آن صورت این تجارت ها احساس می کنند که تبدیل به بخشی از یک اکوسیستمی شده اند که بسیار موثر است.

اگرچه، متخصصان همچنین بیان کرده اند که با این که انجام این کار ممکن است برای  تجارت های با اندازه کوچک و متوسط سخت باشد، ولی کمپانی ها و تجارت های بزرگی هستند که به تجارت های با اندازه کوچک و متوسط کمک می کنند تا از تکنولوژی بهتر استفاده کنند. یکی از این کمپانی های بزرگ، G7 CR technologies است که سعی دارد تا به کمپانی های با ابعاد کوچک و متوسط کمک کند تا بتوانند از تکنولوژی بهتر استفاده کنند. این کمپانی قصد دارد تا به کمک کند تا بتوانند از پردازش های تجاری ابری استفاده کنند، و تکنولوژی هایی مانند تکنولوژی یادگیری ماشینی و غیره را به خوبی مورد استفاده قرار دهند.


هدف این کمپانی این است که به کمپانی های کوچک تر از خودش کمک کند تا آن ها 


هم بتوانند میزان درآمد 


 خودشان را بالاتر ببرند و به شیوه ای بهتر از تکنولوژی های جدید استفاده کنند.


دکتر کریستوفر ریچارد، مدیر عامل و رئیس کمپانی G7 CR Technologies ، می گوید: "این کمپانی، یک کمپانی است که بر اساس پردازش های ابری قرار دارد. کل تجارت های این کمپانی بر اساس پردازش های ابری قرار دارد و ما سعی می کنیم که در زمینه کمک کردن به تجارت های با اندازه کوچک و متوسط برای استفاده بهتر از تکنولوژی، فعالیت داشته باشیم. 



چگونگی برقراری ارتباط با تکنولوژی:

ما سعی می کنیم تا شیوه استفاده صحیح از تکنولوژی را به آن ها آموزش دهیم و سعی کنیم کاری کنیم که آن ها بتوانند بهتر از تکنولوژی های روز دنیا بهره بگیرند تا بتوانند بهتر از گذشته کار تجارت خود را انجام دهند. ما امید داریم با این روش، باعث شویم که تجارت های با اندازه کوچک و متوسط رشد بیشتری پیدا کنند و به میزان بهره وری بیشتری برسند. به همین دلیل از روش پردازش ابری استفاده می کنیم. 


همان طور که می دانید، یکی از بهترین راه هایی که می توان با آن اطلاعات و تکنولوژی های مربوط به یک کمپانی را با کمپانی های دیگر به اشتراک گذاشت، همین راه است. در این راستا، ما برای تقریبا 800 کمپانی دیگر که در کشور هند وجود دارند و دارای ابعاد کوچک و متوسط هستند، اطلاعات و تکنولوژی های موجودمان را به صورت پردازش ابری می فرستیم. کمپانی ما مانند یک هسته مرکزی در پردازش های بری است که خدماتی را به صورت رایگان برای تجارت های با اندازه کوچک و متوسط ارایه می کند. 


سرویس ها و خدماتی که ارایه می شوند، شامل مواردی از قبیل مدیریت سرورهای ابری، مانیتورینگ سرورهای ابری، طراحی های معماری ابری، سرویس های ایمنی ابری، سرویس های دولتی، پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی برای سوالات آن ها به صورت تمام وقت (یعنی 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته) و اجرای تکنولوژی هایی مانند BI توان، تحلیل سرویس ها، تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است"



این کمپانی که در سال 2012 بنیان گذاری شده است، کمپانی ها و برندهای بزرگی مانند Alibaba.com، Amazon، Digicert، Microsoft و Softlayer را به عنوان همکاران خودش در زمینه تکنولوژی در دنیا می داند. این کمپانی در سال 2016 شروع به ارایه کردن این خدمات ابری به تجارت های با اندازه کوچک و متوسط کرد. قبل از آن، این کمپانی به عنوان یک کمپانی که راه حل مسائل IT را ارایه می کرد، شناخته شده بود.


ریچارد می گوید: "ما ارزش ایجاد می کنیم. سعی می کنیم که این خدمات و سرویس


 ها را برای کمپانی های


 کوچکتر مدیریت کنیم و راه حل های ایجاد کنیم که این کمپانی های کوچکتر بتوانند


 نیازهای تکنیکی و تجاری خودشان را برآورده کنند."


او می گوید: "من کودکی سختی را گذراندم و در دوران کودکی پدرم را از دست دادم. سپس مجبور شدم به عنوان یک بادی گارد مشغول به کار شوم. سپس کم کم به عنوان مشاور یک شرکتی که در زمینه IT فعالیت داشت دست به کار شدم و سپس در سال 2006 شرکت خودم را باز کردم و سپس تعداد کارکنان آن را به 1000 نفر رساندم. بنابراین همیشه هدفم این بود که به افراد دیگر که از هم ضعیف تر هستند کمک کنم و این موضوع باعث شد تا به این فکر بیفتم که به کمپانی های تازه تاسیسی که از من ضعیف تر هستند هم کمک کنم.

 چون فکر می کنم که انسان باید همیشه به افرادی از از خودش ضعیف تر هستند کمک کند تا آن ها هم بتوانند قدرت لازم را بدست بیاورند. این حرف را به این دلیل می زنم چون فکر می کنم که هر کارآفرینی که یک کمپانی یا شرکت تازه را تاسیس می کند، می تواند آن کمپانی یا شرکت را هم مانند یک انسان درنظر بگیرد. 

انسانی که او بوجود آورده است و به عنوان یک مجموعه منظم کار می کند. بنابراین یک کمپانی که به کمپانی های دیگر کمک می کند تا آن ها هم در کارشان موفق شوند، در حقیقت مانند یک انسانی است که به انسان های دیگر کمک می کند. 

در صورتی که یک انسانی که از انسان های دیگر قوی تر است، نخواهد به انسان های دیگر کمک کند و سعیش این باشد که خودش به صورت یکه و تنها پیش روی کند، مسلما محکوم به شکست می شود. چرا که انسان موجودی اجتماعی است و باید به هم نوعان خودش کمک کند. این ماجرا درباره تجارت های جدید هم صدق می کند. در صورتی که این تجارت ها نخواهند به همدیگر کمک کنند؛ مسلما با مشکلات زیادی مواجه می شوند. مشکلاتی که ادامه کار را برای آن ها غیرممکن می کند.

 اما در صورتی که آن ها سعی کنند که به هم کمک کنند و اطلاعات و دانشی را که دارند در اختیار همدیگر قرار دهند، می توانند هم به پیشرفت خودشان در کار کمک کنند و هم به کمپانی های دیگر کمک کنند که آن ها هم در کار موفق شوند.. به نظر من با توجه به دنیای جدید و احتیاجاتی که کمپانی های با اندازه های متوسط و کوچک دارند، بهترین نوعی که می توان به آن ها کمک کرد؛ این است که آن ها را با تکنولوژی های روز دنیا که کمپانی ما از آن ها استفاده می کند آشنا کرد.

 انجام این کار می تواند به آن ها کمک کند تا جایگاه خودشان را در دنیای امروز بدست بیاورند و بتوانند در زمینه های مختلف از جمله بازاریابی پیشرفت کنند. در صورتی که آن ها با تکنولوژی های جدید آشنا شوند، کلید حل بسیاری از مشکلات آن ها در دستان خودشان قرار داده می شود. من هم سعی کردم کاری کنم که به این روش بسیاری از مشکلاتشان را حل کنم."


         به گفته ریچارد،در این کمپانی سهم تجارت ابری درسال حدودا 12 میلیون دلار است. او می گوید:


" هدف این کمپانی این است که در آینده بودجه ای را که به کار کمک کردن به


  کمپانی های با اندازه کوچک و


متوسط اختصاص می دهد را افزایش دهد.کمپانی ما ماه به ماه در حال رشد است


 و معمولا این رشد به اندازه 10


 تا 12 درصد می باشد. بنابراین در سال چیزی حدود 100 درصد رشد می کنیم.


 امیدواریم که بتوانیم در سه چهار


 کشور دیگر در آینده شعبه هایی داشته باشیم که بتوانیم به این شیوه به تجارت های


 با اندازه کوچک و متوسط  کشورها هم کمک کنیم"

 

.: Weblog Themes By Pichak :.

Links
Blog Custom
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]