دیجیتال مارکتینگ

 


بت لتندر(Beth LeTendre )، یک مدیر موفق در زمینه  بازاریابی دیجیتال، در یک کنفرانسی در دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده است، برای دانشجویان، درباره بازاریابی دیجیتال سخنرانی می کند:


روز شنبه، شانزدهم ماه می 2020، قرار است بت لتندردر کالج هاتویگ برای تازه فارغ التحصیلان سخنرانی کند. او که در سال 1990 از همین دانشگاه فارغ التحصیل شده است، یکی از افراد موفق در زمینه عرضه بازاریابی دیجیتال است. و به  خودش یک کمپانی بازاریابی دیجیتال دارد و برای کمپانی های مختلف کار بازاریابی دیجیتال انجام می دهد.

 او در این دانشگاه درس بازاریابی و اقتصاد خواند و در عین حال سعی کرد تا در علوم سیاسی هم مطالعاتی داشته باشد. او در ابتدا به عنوان یک بازاریاب معمولی کار می کرد و کم کم این ایده به ذهنش رسید که می تواند از اینترنت از بازاریابی استفاده کند.

 بازاریابی به شیوه اینترنتی موضوعی بود که در آن زمان (یعنی سال های دهه 1990) تازه داشت شکل می گرفت و او سعی می کرد تا از این روش استفاده کند تا کالاهای شرکت بازاریابی را که در آن کار می کرد، بفروشد. او کم کم به این فکر افتاد که برای خودش هم یک کمپانی بازاریابی اینترنتی ایجاد کند و خودش به کمپانی هایی که می خواهند کار بازاریابی انجام دهند کمک کند که این کار را انجام دهند. بنابراین تصمیم گرفت که تکنیک های بازاریابی را به خوبی یاد بگیرد تا بتواند به دیگرانی که می خواهند از این تکنیک ها استفاده کنند، کمک برساند. او فکر می کرد در صورتی که چنین کمپانی تاسیس کند، می تواند سودآوری زیادی داشته باشد.

و همین گونه هم شد و کمپانی او در کارش بسیار موفق شد:

او در سال 1998 به همراه چند تن از دوستانش، "کاتالیست" را بنیان گذاری کرد. کاتالیست یک مرکز بازاریابی بود که برای کمپانی های مختلف، کار بازاریابی اینترنتی را انجام می داد.  هم اکنون بیش از 1000 نفر در این کمپانی به عنوان بازاریاب فعالیت می کنند. بت لتندر با کمک گرفتن از WPP، بزرگترین مرکز خدمات ارتباطاتی دنیا سعی در برپاسازی این مرکز تحقیقاتی کرد. دو سال بعد، WPP، "کاتالیست" را به عنوان یکی از مراکز بسیار موفق در این زمینه معرفی کرد.

امروزه او یکی از مدیران مطرح در زمینه تحقیقات اجتماعی است و تلاش می کند تا بازاریابی اینترنتی را در سطح دنیا باکیفیت تر کند. . امروزه تعداد زیادی متخصص در زمینه های مختلف در این کمپانی کار می کنند و در زمینه هایی مانند بازاریابی عملکردی و غیره کار را پیش می برند. او می گوید که دوست دارد که کیفیت کار کارکنانش در این موسسه بیشتر شود تا بتواندی امکانات بیشتری را برای بازاریابی دیگر در سراسر جهان ایجاد کند.


به گفته دراگویچ( یکی از استادان کالج هاتویگ):

"کارهایی که او انجام داده است، تشویق کننده است. جامعه ما سعی دارد تا از تجربیاتی که او به عنوان یک کارآفرین داشته است، استفاده کند. او همچنین به عنوان یک مدیر موفق برای این کمپانی عمل می کرده است و همیشه فردی پیشرو در صنعت بازاریابی دیجیتال به حساب می آمده است. ما واقعا مفتخر هستیم که او از دانشگاه ما فارغ التحصیل شده است"

.: Weblog Themes By Pichak :.

Links
Blog Custom
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]