دیجیتال مارکتینگ |
[ سه شنبه 10 دی 1398 ] [ 17:49 ] [ غزاله ]
گسترش و توسعه استراتژی هایی برای موفقیت شرکت شما در بازاریابی اینترنتیاولین گام در راه بازگشت سرمایه، تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال است. در این مرحله طی جلساتی که بین مدیر یک کسب و کار و متخصصین بازاریابی دیجیتال برگزار میشود در رابطه با وضعیت کنونی محصولات کسب و کار مورد نظر بحث میشود و سپس استراتژی و اهداف قابل سنجشی برای موفقیت در دنیای مجازی تعیین میشوند. جذب مخاطب به سمت وب سایتبعد از تعیین استراتژی، متخصصین شروع به جذب مخاطبان به سوی وبسایت شما خواهند کرد. این کار با هدف گیری کاربرانی که خدمات و محصولاتی را مرتبط با خدمات و محصولات شما جستجو میکنند، صورت میگیرد. لذا این کار بازدید قابل توجهی برای وب سایت شما فراهم آورده، و در نهایت موجب افزایش چشمگیری در بازگشت سرمایه شرکتتان خواهد شد. افزایش نرخ تبدیل و باقی ماندن مشتریپس از اینکه برای مدتی تکنیکهای بازاریابی دیجیتال به طور مستمر برای یک محصول یا خدمت اجرا شد، به نقطه ای میرسیم که آن محصول یا خدمت در بین کاربران نفوذ کرده و تعداد بازدیدهای وبسایت یا صفحه محصول مورد نظر در شبکه های اجتماعی افزایش پیدا میکند. در این مرحله علاوه بر ادامه پیگیری برای بالا بردن آمار دیده شدن در فضای مجازی، باید نرخ تبدیل را بالا برد. نرخ تبدیل برابر است با نسبت کل مشتریانی که وارد وبسایت محصول مورد نظر می شوند به تعداد مشتریانی که محصول مورد نظر را خریداری میکنند. پس هر چه نرخ تبدیل بالاتر برود نشان دهنده موفقیت بیشتر وبسایت یا پیج محصول مورد نظر در متقاعد کردن مشتریهای بالقوه است. در شرایطی که کاربر باز نمیگردد و یا شما میخواهید مشتری را برای خرید به وب سایت خود جذب کنید، ما از استراتژیهای مشخص با هدف بازگشت مشتری استفاده میکنیم. این استراتژیها شامل استراتژیهای بازاریابی و ایجاد پیوستگی و ارتباط ادامه دار میان وب سایت و مخاطب هستند. استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ با نیازهای خاص و بی مانند مشتری های شما و اهداف برندتان گره میخورند، آنگاه با رویکردهای صحیح مارکتینگ متخصصان بازاریابی دیجیتال ما، شما میتوانید نرخ تبدیل را بهبود بخشیده و با ایجاد پیوستگی با کاربر موجب افزایش بازگشت سرمایه (ROI) به میزان زیاد شوید. |
|
[ طراحی : پیچک ] [ Weblog Themes By : pichak ] |