دیجیتال مارکتینگ


درک این موضوع که چگونه هوش مصنوعی (AI) و اتوماتیک سازی می تواند به روند کسب و کار کمک کند؛ شاید کمی سخت باشد! ولی این موضوع حقیقت دارد!


 در حقیقت اتوماسیون و هوش مصنوعی، امروزه صنایع بیشماری را تحت تاثیر خودشان قرار داده اند ولی تاثیری که بر روی بازاریابی و ارتقای کیفیت روند کسب و کار می کنند؛ ممکن است موضوعی باشد که نیاز به کمی توضیح داشته باشد که در این نوشته سعی داریم بهبود بازاریابی دیجیتال با این ترفندها رو براتون توضیح بدیم ولی قبل از مطالعه این بخش پیشنهاد میکنیم پست های قبلی در زمینه بازاریابی دیجیتال رو مشاهده کنید: 


ترفند های پیشرفت در کسب وکار:


1- توانایی ارتقا فرآیندهای تصمیم گیری وافزایش  میزان بازدهی در برابر هزینه هایی که بر روی تبلیغات شده است 

یکی از مهم ترین استفاده های هوش مصنوعی در زمینه تجاری این است که به عنوان یک بازاریاب، ما در مقابل خطاهایی که ممکن است از انسان سر بزند، مصون می مانیم.  همچنین فرآیند تصمیم گیری با استفاده از این تکنیک بسیار آسان تر می شود چون داده ها به ماشین داده می شوند و تصمیم گیری به عهده ماشین گذاشته می شود.


2- با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، می توانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم

با این روش می توانیم سرعت و دقت کار را افزایش دهیم و همچنین با استفاده از داده ها، بدون نیاز به صرف زمان، محاسباتی را که در شرایط عادی می توانند بسیار زمان بر باشند را انجام دهیم. این در حالی است که در شرایط عادی ممکن است بگوییم: " بی خیال! خیلی طول می کشه محاسبش! از این قسمت می گذریم!!!"


3- می توانیم فعالیت های کلی سازمان را به شکل بهینه تری انجام دهیم

با توجه به روند تصمیم گیری دقیقی که استفاده از AI برای ما فراهم می کند و نیز با توجه به این حقیقت که این سیستم در طول زمان بهتر و بهتر هم می شود (چون خصوصیت یادگیری ماشینی این است) بنابراین می توان گفت در صورت استفاده از این سیستم،  می توانیم انتظار داشته باشیم که فعالیت های کلی شرکت را به شیوه مناسب تری تحت نظارت قرار دهیم و کنترل کنیم.


4- AI می تواند به ما کمک کند تا موقعیت های مناسب جدید را کشف کنیم

مثال هایی از روش هایی که AI می تواند به ما کمک کند تا موقعیت های جدید را کشف کنیم، شامل موارد زیر است: درمورد تبلیغات، زمانی که از نظر آماری مشکلاتی ایجاد می شود، در مورد تبلیغات الکترونیکی و همچنین تولیدات جدید. به عنوان مثال در زمینه تبلیغات الکترونیکی، می توانیم تبلیغ مورد نظر را دقیقا در بهترین جای ممکن برای مناسب ترین مخاطبان قرار دهیم.



البته باید دانست که اعمال کردن سیستم های AI و یادگیری ماشینی کار آسانی نیست و ممکن است در بسیاری از موارد دشوار و مشکل ساز باشد. و این که سعی کنیم بهترین کارها را در این زمینه انجام دهیم، ضرورت دارد. البته در این راه ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم. مشکلاتی مانند این که کارکنان خود را آموزش دهیم که چگونه از این تکنولوژی های جدید استفاده کنند و مشکلاتی از این قبیل. که البته می توان با دادن آموزش های لازم به این کارکنان و یا استخدام یک تیم خبره به این کار و کارهایی از این قبیل این مشکلات را حل کرد.


.: Weblog Themes By Pichak :.

Links
Blog Custom
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]