دیجیتال مارکتینگ
[ شنبه 21 دی 1398 ] [ 11:06 ] [ غزاله ]

بازاریابی ویدیویی: شیوه ای جدید از بازاریابی دیجیتال



از زمانی که مفهوم بازاریابی دیجیتال مطرح شد، بیشتر کمپانی ها به این موضوع فکر می کردند که می توان با استفاده از کارهایی مانند ایجاد وب سایت برای سازمان ها و ایجاد تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی و یادگیری این که چگونه می توان نتیجه های جست و جوی مرورگرها را در گوگل به جلو برد، بازاریابی دیجیتال را ارتقا داد.

ولی وقتی که این کار به صورت روزافزونی رشد پیدا کرد و تعداد تبلیغات زیادی که در این زمینه انجام گرفته بود بیشتر و بیشتر شد، دیگر به نظر می آمد که استفاده از این روش ها نمی توانست به اندازه کافی سودمند باشد.

 چون از یک طرف تعداد این تبلیغ ها خیلی زیاد بود و از طرف دیگر هم مشتریان دیگر اعتمادی به این گونه تبلیغات نمی کردند و بنابراین کم کم در مقابل این تبلیغات از خودشان واکنش های منفی و مقاومتی نشان می دادند که این موضوع باعث شد که از میزان کیفیت این تبلیغات کاسته شود و اکنون اوضاع به جایی رسیده است که تقریبا 30 درصد از افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، از روش های جلوگیری کننده از تبلیغات (ad blocker) استفاده می کنند که بیشتر آن ها افرادی از نسل جوان هستند. 

این موضوع به این معنی است که نسل جوان، به احتمال زیاد حتی نمی خواهند بسیاری از این تبلیغات را ببینند. این موضوع منجر به این شد که در آگوست سال 2018، برای سازمان هایی که می خواستند کیفیت بازاریابی دیجیتال خودشان را افزایش دهند، روش جدیدی ارایه کرد. در این روش بر این موضوع تاکید شد که مخاطبین دیگر نمی خواهند محتوایی برای خواندن داشته باشند؛ بلکه می خواهند محتوا را به صورت ویدویی ببینند.

 تماشای ویدیوهای آنلاین در سال های اخیر به شیوه انفجاری افزایش پیدا کرده است.

 امروزه بیش از 250 میلیون ساعت ویدیو به صورت روزانه در سایت یوتوپ مشاهده می شود و پیش بینی می شود که این میزان برای نسل آینده دو برابر شود که اکثر این ویدیوها هم بدون صدا پخش می شوند. به عنوان مثال، 85 درصد از ویدیوهای یوتوب بدون صدا پخش می شود. بنابراین استفاده از این روش جدید که نوعی از بازاریابی دیجیتال است می تواند برای تبلیغات سازمان ها روش مناسبی باشد. 

بهتر است که سازمان ها ویدیوهایی کوتاه و مفید را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارند. این شیوه بازاریابی دیجیتال با استفاده از ویدیو منجر می شود که ارتباط خوبی با مشتریان برقرار می شود و بنباراین می تواند میزان درگیری مشتریان در کار را هم افزایش دهد. 

استفاده از ویدیوها راه کار خوبی هستند که می توان توجه مخاطبینی را که میان دریایی از پست های اینترنتی به دنبال ویدیو می گردند جلب کرد. این موضوع مخصوصا بر نسل جوان اثر مثبت زیادی می گذارد به این دلیل که آن ها با اطلاعات در قالب ویدیو بهتر ارتباط برقرار می کنند.

 این شیوه جدید مخصوصا برای سازمان هایی که می خواهند خودشان را با تغییرات سریعی که در بازاریابی دیجیتال رخ داده است تطبیق دهند؛ موضوعی مهم است.

.: Weblog Themes By Pichak :.

Links
Blog Custom
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]