دیجیتال مارکتینگ
[ سه شنبه 24 دی 1398 ] [ 11:39 ] [ غزاله ]



توصیه هایی برای جلسه اول آشنایی با آژانس بازاریابی دیجیتال


مانند کارآفرینی، 90 روز اول کار با آژانس های بازاریابی دیجیتال ممکن است به شما یا زود بگذرد یا دیر بگذرد. ولی نباید سخت بگذرد. شما باید طوری با این آژانس ها کار کنید که موفقیتتان تضمین شود. کار بازاریابی دیجیتالی کار سختی نیست. تنها باید سعی کنید توانایی پیش بینی خودتان را کمی بالا ببرید. اولین جلسه ای که با ماموین آژانس های بازاریابی دیجیتال خواهید داشت؛ بسیار حساس و سرنوشت ساز است. باید یاد بگیرید که چگونه با آن ها برخورد کنید. 

همیشه اولین برخوردها خیلی مهم هستند و تصوری که از شما در ذهن آن ها در اولین برخورد ایجاد می شود؛ تا آخر کار باقی خواهد ماند.

 بنابراین برای این که بهترین رابطه را با آژانس های بازاربابی داشته باشید؛ پیشنهادات زیر را به شما می دهیم:

 -  شروع به کار کردن با آژانس های بازاریابی

به عنوان نکته اول باید این موضوع را درنظر گرفت که کار کردن یا یک آژانس بازاریابی، مخصوصا در ابتدای کار، کار آسانی نیست و مانند هر کار تجاری دیگری، مشکلات خود را دارد. 

مهم ترین نکته این است که بتوانید رابطه خوبی برقرار کنید نوع رابطه ای که برقرار می کنید تاثیر مثبت زیادی بر روی کار شما خواهد داشت. به عنوان مثال، در صورتی که با مامورآژانس همیشه از کلمه "لعنتی" استفاده کنید، ممکن است کار خوب پیش نرود چون شما انرژی منفی ایجاد کرده اید بنابراین باید به بهترین شکل ممکن با این افراد ارتباط برقرار کنید. باید به خاطر داشته باشید که این رابطه با یک رابطه دوستانه فرق می کند. شما برای آن سرمایه گذاری می کنید. آینده شما و وضعیت کاری شما در آینده به آن بستگی دارد بنابراین باید این رابطه را جدی بگیرید. به احتمال زیاد این آژآنس بازاریابی دیجیتالی در ابتدا به صورت پیش فرض، انتظاراتی از شما داشته باشد. شما باید همیشه خودتان را آماده کنید حتی در صورتی که چنین هم نبود.

 - دستتان را بالا ببرید

اگر در جلسه اول سوالی داشتید، حتما بپرسید. بازاریابان و متخصصان در زمینه بازاریابی در کار خودشان حرفه ای هستند و از آن جایی که در کار خودشان تخصصی هستند و ممکن است مفاهیم را تخصصی بیان کنند و همچنین استرس هم دارند؛ ممکن است برخی از مطالب را به گونه ای توضیح دهند که شما نفهمید. بنابراین اگر جایی مشکل داشتید، دستتان را بالا ببرید و سعی کنید از آن ها سوالاتتان را بپرسید. حتی در صورتی که شما تجربه کار کردن با چند آژآنس بازاریابی دیجتال را در گذشته دارید؛ باز هم سعی کنید از آن ها سوال بپرسید. اطمینان داشته باشید که هیچ سوالی بیجا نیست.

همیشه به خاطر داشته باشید که ندانستن عیب نیست؛ نپرسیدن عیب است. 

هرگز از این که دستانتان را بالا بیاورید و سوالات خودتان را درباره معنی اصطلاحات و غیره بپرسید؛ خجالت زده نباشید. چون سوالات نه تنها باعث می شوند که دیدتان نسبت به کار گسترده تر شود، بلکه باعث می شوند که در راه رسیدن به هدف هایتان سریع تر حرکت می کنید.

 - دقیقا مشخص کنید که می خواهید به کجا برسید

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود که یک تجارت با آژانس بازاریابی دیجیتال به توافق برسند؛ این است که آن ها بر روی اهدافشان با هم توافق کامل داشته باشند و یک هدف مشترک را دنبال کنند. بنابراین بهتر است از همان ابتدا، اهداف را تعریف کنید و به آن ها هم مشخصا بیان کنید که قرار است به چه هدفی برسید.

 آژانس بازاریابی دیجیتال باید به صورت کامل و با جزئیات، بداند که شما می خواهید به کجا برسید. 

باید بعد از مشخص کردن موقعیت فعلی امسال، به آن ها بگویید که در سال آینده قرار است به کجا برسید. همچنین باید یک چشم اندازی را از راهی که قرار است سال های آینده به بپیمایید را به آن ها نشان دهید. از این رو باید آماده باشید که در همان جلسه اول، برای آن ها مشخص کنید که قرار است چکار کنید.

وقتی که هدف را برای آن ها مشخص می کنید، خود به خود همکاری ها حالت جمعی به خود می گیرند و همین باعث می شود که هماهنگی میان شما و آن ها بیشتر شود. برخی از اهداف بسیار شفاف و معلوم هستند و حتی می توان آن ها را با اعداد هم اندازه گیری کرد. به عنوان مثال، ممکن است هدف تجارت شما این باشد که در سال آینده به میزان درصد خاصی از سودآوری برسید. برخی دیگر از اهداف کمی مبهم تر هستند. به عنوان مثال ممکن است هدف شما این باشد که مکان سازمان را در سال آینده تغییر دهید. این هدف به اندازه هدف قبلی (که می توانستید آن را با آمار و ارقام نشان دهید) مشخص نمی باشد. در هر دو صورت شما باید با آژآنس بازاریابی دیجیتال به یک توافق قانع کننده و قابل قبول برسید و باید آن ها را قانع کنید که دقیقا دنبال چه هستید. چون به توافق رسیدن بر سر اهداف، و تعریفی که از موفقیت دارید، منجر می شود که انتظارات هم برای شما و هم برای آن ها مشخص شود و این کار در رشد سازمان کمک شایانی می کند.

  - انجام تحقیق و بررسی درباره شرایط خارجی بازار و ارایه نتیجه ها

بازاریابی معنی دار نمی تواند بدون تحقیق و جستجو کافی آغاز شود. ولی تحقیق و جستجو تنها در صورتی می تواند به بازاریابی کمک کند که منجر به رسیدن به نتیجه های منطقی شود.

 بنابراین باید قبل از جلسه اول، درباره وضعیت بازار و کاری که آژانس بازاریابی دیجیتال قرار است برایتان انجام دهد تحقیقاتی انجام دهید و نتیجه این تحقیقات را به صورت داده های آماری به همراه تصویر و نمودار و جدول در اختیار آن ها قرار دهید.

 آن ها در کارشان از این داده ها استفاده زیادی می کنند. بنابراین هرچقدر که نتیجه های تحقیقات و داده هایی که شما در اختیارشان می گذارید دقیق تر باشد؛ می توان انتظار داشت که کیفیت کار در آینده بهتر خواهد بود و احتمال موفقیت افزایش پیدا می کند.

.: Weblog Themes By Pichak :.

Links
Blog Custom
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]